مراسم معارفه مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی برگزار شد

تاریخ ثبت: 1394/05/17 - 09:34 ق.ظ

مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم با حضور معاونان وزیرعلوم و مدیران و کارمندان آن حوزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکترمجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر حسینی مدیركل سابق دفتر گسترش آموزش عالی گفت : دفتر گسترش آموزش عالی از حوزه های داراي حساسیت خاص است و یکی از کلیدی ترین حوزه های اداری معاونت آموزشی محسوب می شود و طبعا به علت همین حساسیت ، مدیر این حوزه نیز از ویژگی های خاصی باید برخوردار باشد.
معاون آموزشی وزیر علوم در ادامه افزود : تمام ارکان نظام آموزش عالي به نوعی از دریچه شوراي گسترش آموزش عالی کشور عبور می کنند و با مشکلات و چالش هایی درگیر هستند که باید این مشکلات را با تعامل و همدلی حل کنیم.
دکتر شریعتی نیاسر به پیشینه مدیرکل  سابق دفتر گسترش آموزش عالي اشاره کردو گفت: من دکتر حسینی را نزدیک به ده سال است می شناسم وایشان یکی از بهترین های جامعه علمی و دانشگاهي کشور هستند ،فردی متدین و با اخلاق و بسیار قانون مدارو ضابطه نگرو مدیر و مدبربوده و ویژگی های یک مدیر کامل را دارا هستند.
وی در ادامه افزود: دکتر مولایی نیز استاد تمام دانشگاه وفردی مدیر و قانونمند هستند که داراي سابقه فعاليت در هيئت امنا بوده اند و امیدوارم با همکاری و همدلی و مدیریت علمي ایشان بتوانیم کاروان آموزش عالی کشور را به سر منزل مقصود برسانیم زیرا سر و سامان دادن به آموزش عالی کشور مستلزم همدلی و خرد جمعی است.