پیام تبریک رییس دانشگاه گنبدکاووس به مناسبت16آذرماه، روز دانشجو

تاریخ ثبت: 1399/09/16 - 05:08 ق.ظ

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در متن پیام دکترطهماسبی آمده است:

۱۶ آذر برای جامعه دانشگاهی ایران، یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر مستکبرین ظالم سپر کردند و ضمن ثبت ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران در تاریخ، سرآغاز تشکیل جنبشی تأثیرگذار در مسیر استکبار ستیزی و آزادیخواهی ملت ایران شدند.

امسال در حالی به استقبال ۱۶ آذر می رویم که موقعیتی متفاوت برای برگزاری مراسم بزرگداشت روزدانشجو پیش روی ما قرار گرفته است. چرا که این مناسبت، هرساله باشور و شوق و تکاپوی مضاعفی و در محیط علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها همراه بوده است. اما امسال، همه‌گیری ویروس کرونا مانع از آن شد که این شادابی و طراوت را در فضای فیزیکی دانشگاه شاهد باشیم و این مناسبت را نیز به ناچار مانند دیگر برنامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، به شکلی متفاوت برگزار نماییم. اما واقعیت این است، دلتنگی دیدار دانشجویان در این مناسبت بیش از هر زمان دیگری رخ می نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنبش دانشجویی، فرارسیدن ۱۶ آذرماه، روز دانشجو را به کلیه دانشگاهیان کشور به ویژه دانشجویان پرتلاش دانشگاه گنبدکاووس و به همه کسانی که قلبشان برای سربلندی این ملت و آزادی و پیشرفت این کشور می تپد تبریک عرض می نمایم.

امید است که با فراگیری علم و دانش، در کنار هم بتوانیم نقشه راه ایران عزیز را در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سوی سعادت، آزادی و سربلندی سوق دهیم.

در پایان از درگاه خداوند متعال برای جامعه دانشگاهی بویژه عزیزان دانشجو امید، عزت، سربلندی و تندرستی مسئلت دارم.

دکتر ابوالفضل طهماسبی

رییس دانشگاه گنبدکاووس