معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع
نام و نام خانوادگی: مهدی ملاشاهی
مدرک تحصیلی: دکتری
رشته تحصیلی: گیاه پزشکی (حشره شناسی)
مرتبه علمی: استادیار
سمت: معاون اداری، مالی و مدیریت منابع
آدرس ایمیل: mmollashahi @gonbad.ac.ir
سرکار خانم پروانه غضنفری
شماره مستقیم: 33263401-017 داخلی 120
شرح وظایف:
تايپ كليه نامه ها و گزارشات ارجاعي از جانب مقام مافوق
مقابله پيشنويس نامههاي تهيه شده با متن ارائه شده
پاسخگويي به مراجعات حضوري و تلفني
بازبینی و تصحيح مطالب تايپ شده
طبقه بندی، ثبت و نگهداری فایل های رایانه ای و تهیه نسخ پشتیبان از آنها
بررسی نامه ها، اوراق، پروندهها و ساير مکاتبات ورودی و خروجی از/ به حوزه محل خدمت
ثبت خلاصه مشخصات، موضوع، شماره و جريان نامههاي وارده و صادره در دفاتر و سیستم های مربوطه
انجام اقدامات لازم در زمينه نگهداري و بايگاني پروندهها، اوراق، نامه ها و گزارشات وساير اسناد و مدارک واحد مربوطه در محلهاي مخصوص
بازبيني و كنترل ضمائم نامههاي وارده و صادره
تهیه مدارک، مستندات و گزارش های لازم حسب دستور مقام مافوق
تفکيک و توزيع نامهها و گزارشات و ساير مکاتبات بين افراد واحد مربوطه و پيگيري آنها
اطلاع رساني و تنظيم وقايع، رويدادها، جلسات، نشست ها، سمينارها و امثالهم با هماهنگي مقامات مافوق
انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق
سرکار خانم مهندس حکیمه مصطفی لو
سمت: مدیر امور اداری و پشتیبانی
شماره تماس: مستقیم 33260224 - 017 داخلی 164
شرح وظایف:
اجراي سياست ها و خط مشي هاي دانشگاه در زمينه هاي مربوط به امور اداري، استخدامي و پشتيباني
اداره و انجام امور استخدامي، انتصابات، انتقال، ترفيع، مرخصي، ماموريت و بازنشستگي کارکنان و اعضاي هيات علمي
صدرو احكام استخدامي کارکنان و اعضاي هيات علمي
نظارت بر حسن انجام فعاليت هاي واحدهاي تابعه
تهيه و تنظيم آيين نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل هاي اداري لازم جهت ارائه به مقامات ذيربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کليه واحدها پس از تأييد
مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و رسيدگي به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هيأت هاي رسيدگي به تخلفات اداري
مطالعه و بررسي رسته هاي شغلي مشاغل دانشگاهي و ارايه نظرات و پيشنهادات اصلاحي به مراجع ذيربط با همكاري مديريت برنامه، بودجه و تشكيلات
ايجاد و نگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري کليه پرسنل دانشگاه
پيش بيني ترفيع و تغيير گروه سالانه کارکنان با کمك واحدهاي مربوط
انجام تدارکات و تأمين وسايل و تجهيزات مورد نياز واحدهاي مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگي کامل واحدهاي ذيربط
نظارت در انجام کليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف
انجام امور مربوط به قراردادهاي دانشگاه با هماهنگي مسؤولين ذيربط
تهيه طرحهاي مربوط به رفاه عمومي کارکنان و نظارت بر حسن اجراي طرح هاي مزبور
برنامه ريزي و نظارت بر روشهاي مطلوب اداره امور استخدامي دانشگاه
نظارت بر اجراي صحيح مقررات استخدامي و ارايه راهنمايي هاي لازم
نظارت بر امور حضور و غياب و ورود و خروج کارکنان
نظارت بر طرح تمام وقت کارکنان، اضافه کاري و انتصاب کارکنان (هيأت علمي و غير هيأت علمي)
مشارکت در جلسات و کميسيون هاي مختلف و اظهارنظر و ارايه پيشنهادات لازم
رسيدگي به امور رفاهي و بازنشستگي کارکنان و اتخاذ تصميمات لازم
نظارت بر امر ارزشيابي واحدهاي تابعه
انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق
جناب آقای مهندس سعید محمد شفیع
سمت: مدیر مالی
شماره تماس: مستقیم 33268166 -017 داخلی 170
شرح وظایف:
انجام کليه امور مالي دانشگاه طبق مقررات
دريافت و وصول درآمدهاي عمومي و اختصاصي دانشگاه
تهيه و تنظيم اطلاعات مالي لازم در موارد مختلف دريافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداري دفاتر
اعتبارات و تهيه گزارشات لازم جهت مسئولين داخل و خارج دانشگاه
رسيدگي به اسناد و سيستم هاي حقوق و مزاياي کارکنان از نظر انطباق با مقررات
وصول و ايصال مطالبات دانشگاه از اشخاص و مؤسسات براساس مقررات و اسناد قراردادهاي موجود
نظارت و کنترل سيستم هاي مالي
همكاري در تهيه و تدوين بودجه جاري و عمراني دانشگاه
نگهداري و تنظيم اسناد مالي
رسيدگي به اسناد مالي دانشگاه از حيث تطابق مقررات و آيين نامه هاي مالي
نظارت بر مصرف صحيح اعتبارات از طريق رسيدگي قبل و بعد از آن
اعمال نظارت در حفظ، نگهداري و تنظيم دفاتر اموال و مراقبت در اجراي قوانين و مقررات مربوط به آيين نامه هاي
اموال دولتي و نحوه استفاده از آنها
تهيه و تنظيم گزارش هاي عملكرد مالي جهت ارايه به معاونت اداري و مالي
تنظيم برنامه کار واحدهاي تابعه و کنترل و نظارت کار آنها
انجام ساير امور محوله از طرف مقام مافوق
جناب آقای دکتر حسین ملاعباسی
سمت: سرپرست گروه فنی و نظارت بر طرح های عمرانی
مدرک تحصیلی: دکتری
شرح وظایف:
نظارت بر کلیه امور فنی و تأسیسات در دانشگاه
نظارت بر رعایت استانداردهای ایمنی در تأسیسات و ساختمانها
نظارت عالیه بر کلیه امور مربوط به طرح های عمرانی در دانشگاه
ارائه مشاوره و راهنمایی در مورد طرح های عمرانی کلیه ساختمان ها
تهیه قرارداد و مديريت امور فنی و طرح های عمرانی دانشگاه
نظارت بر اجرای عملیات ساختمانی و تأسیساتی دانشگاه
پيگيري و اقدام جهت انتخاب پيمانکاران ساختمانی و تاسيساتی برای اجرای پروژههای عمرانی مصوب
همکاری و مشارکت در برگزاری مناقصات مرتبط با طرح های فنی و عمرانی
کنترل و نظارت بر انتخاب مهندسین مشاور و پیمانکاران واجد شرايط و رده بندی و رتبه بندی ایشان جهت اجرای طرح های ساختمانی و تأسیساتی
کنترل و نظارت بر عملکرد مشاوران و پیمانکاران بیرونی متولی امور فنی و تأسیسات و طرح های عمرانی
همکاری در تهیه و تدوین طرح ها و برنامه های عمرانی دانشگاه در چارچوب برنامه های توسعه ای دانشگاه
سياستگذاري در خصوص انجام اقدامات نگهداري و تعميرات پيشگيرانه ابنيه و داراييهاي فيزيكي دانشگاه و كنترل و نظارت بر حسن اجراي آن
نظارت بر تهیه و ساماندهی اطلاعات، اسناد و مدارک فنی مورد نیاز(آرشیو فنی)
انجام بازدید و بازرسی های ادواری از وضعیت طرح های فنی و عمرانی
انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق
جناب آقای علیرضا پردلان
سمت: رئیس اداره امور عمومی
مدرک تحصیلی: کارشناسی
شماره تماس: مستقیم 33265633 -017 داخلی 114
شرح وظایف:
نظارت بر امر نگهداري ساختمانها و وسايل و تأسيسات واحدهاي مختلف
نظارت بر انجام خدمات اداري ساختمانها مانند سوخت، روشنائي، تلفن و ...
نظارت بر نقل و انتقال وسايل و لوازم واحدها
نظارت بر نحوه عملكرد کارکنان واحدهاي تحت پوشش اداره خدمات و شرکتهاي طرف قرارداد
نياز سنجي امور مربوط به مسائل رفاهي کارکنان از جمله دريافت پيشنهادات تغيير مسير سرويس ها
بازديد از واحدهاي تابعه و بررسي امور خدماتي آنان ، کنترل و نظارت تطبيق وضعيت موجود آنان با مفاد قرارداد و گزارش عملكرد آنان به مدير مربوطه
بررسي عملكرد شرکت هاي پيمانكار در واحدهاي تابعه و گزارش به مدير مربوطه
بررسي مكاتبات و درخواست هاي ارجاعي مدير و تهيه پيش نويس در پاسخ مكاتبات واحدهاي تابعه و تحت پوشش
بررسي خودروهايي که نياز به تعميرات اساسي داشته و اعزام کارشناس به واحدهاي تابعه و ارائه نظريه کارشناسي
جمع آوري آمار و اطلاعات خودروهاي مازاد و اسقاط واحدهاي تابعه و دريافت مجوزهاي لازم براي فروش و يا واگذاري به ساير ارگان هاي دولتي
نظارت و کنترل بر واحد نقليه دانشگاه
نظارت و کنترل بر مرکز تلفن دانشگاه
انجام ساير امور محوله از طرف مقام مافوق
ارسال های جدید
- برگزاری مراسم روز وحدت حوزه و دانشگاه
- برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دانشگاه گنبد کاووس
- برنامه های دانشگاه گنبدکاووس در هفته پژوهش سال 99
- اطلاعیه مهم: ارسال پستی مدارک نو دانشجویان ورودی سال 1399 دانشگاه گنبدکاووس
- گزارش تصویری: دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه دانشگاه گنبدکاووس
- مراسم روز دانشجو در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد.
- پیام تبریک رییس دانشگاه گنبدکاووس به مناسبت16آذرماه، روز دانشجو
- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: علماندوزی، مهارت آموزی و توانمندسازی دانشجویان در دانشگاه؛ تقویت سرمایههای انسانی، فرهنگی و اجتماعی کشور است
- برگزاری وبینار با موضوع پرسش و پاسخ مسائل آموزشی
- تقویم آموزشی سال تحصیلی1400-1399
پیوند های سریع
- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی دولت
- وزارت علوم تحقیقات و فناوری
- اتحادیه دانشگاه های کشورهای حاشیه دریای خزر
- اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
- نقشه جامع علمی کشور و اسناد مربوطه
- صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور
- هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی گلستان
- دبیرخانه شورای عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
- سامانه ملی کارآموزی