پاسخ به سوالات دانشجویان گرامی در خصوص مسائل آموزشی نیمسال جاری

تاریخ ثبت: 1399/02/03 - 11:19 ق.ظ

📝با سلام و احترام، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانشجویان گرامی، پیرو سوالات مطرح شده در خصوص نیمسال جاری موارد ذیل اطلاع رسانی می گردد.

۱.کلیه تصمیمات شورای آموزشی دانشگاه براساس شرایط موجود بیماری کرونا و ابلاغیه های وزارتی اتخاذ می گردد.

۲.آموزش در نیمسال جاری ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری می باشد.

۳.نیمسال جاری جهت تکمیل فعالیت آموزشی حداقل بین ۲ الی ۴ هفته تمدید خواهد شد. ( که متعاقباً اطلاع رسانی می گردد)

۴.کلاس های عملی بصورت مجازی برگزار نخواهد شد مگر آنکه شرایط حضور دانشجو در دانشگاه فراهم شود.( در صورت عدم برگزاری کلاس‌های عملی در نیمسال جاری این دروس در نیمسال بعدی ارائه خواهند شد.)

۵.دانشجویان ترم آخر که دروس عملی داشته باشند و در نیمسال جاری برگزاری آن بصورت حضوری امکان پذیر نباشد می توانند درخواست خود را از طریق میزکار خود به دانشکده و در نهایت جهت تعیین تکلیف نهایی به شورای آموزشی دانشگاه ارسال نمایند.

۶.شواری آموزشی دانشگاه حذف ۲ درس را جهت رفاه دانشجویان از طریق (میز کار دانشجو، تایید دانشکده، شورای آموزشی دانشگاه) امکان پذیر کرده است.

۷. دانشجویانی که دروس معرفی به استاد دارند در صورت بررسی پرونده آموزشی توسط کارشناس آموزشی مربوطه، نیاز به انتخاب دروس در نیمسال نداشته و از طریق کارشناس آموزش اقدام می گردد.

۸. حذف ترم برای دانشجویان دارای شرایط خاص ( بیماری،...) از طریق در خواست دانشجو و تایید شورای آموزشی دانشگاه با ارائه مستندات بدون احتساب سنوات تحصیلی امکان پذیر می باشد.

۹.درخصوص معافیت تحصیلی دانشجویان(آقایان) مشکل خاصی نمی باشد و آموزش دانشگاه درخصوص تمدید معافیت تحصیلی اقدام می نماید.
۱۰. ساعات برگزاری آموزش مجازی دانشگاه، مطابق برنامه آموزشی نیمسال جاری می باشد. مگر آنکه اساتید محترم زمان خاصی را به دانشجویان اطلاع رسانی نموده باشند.

۱۱. دانشگاه درخصوص آموزش مجازی به دوطریق اقدام نموده است.
بارگذاری فایل های صوتی و تصویری و نوشتاری در سایت اصلی دانشگاه و آموزش مجازی که از تاریخ ۹۹/۰۱/۲۳ آغاز شده است. (دستورالعمل های یادشده در سایت دانشگاه موجود می باشد.) ضمناً در صورت مشکل درخصوص اتصال به شبکه آموزش مجازی کارشناسان آموزش و همچنین کارشناسان حوزه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه از طریق ارتباط مستقیم در خدمت دانشجویان می باشند. (شماره موبایل همکاران در سایت دانشگاه ذکر شده است)

۱۲.دانشگاه مکاتبات لازم در خصوص استفاده رایگان دانشجویان از خدمات اینترنتی با وزارت ارتباطات انجام داده است.


معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه گنبدکاووس