اطلاعیه برگزاری آزمون تستي آنلاين جهت آشنایی با سامانه امتحانات

تاریخ ثبت: 1399/03/31 - 10:11 ق.ظ

به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند:
با سلام و احترام
آزمون آزمايشي جهت آشنايي دانشجويان با سامانه امتحانات مجازي
ضمن آرزوی صحت و سلامت برای همه دانشجویان گرامی و خانوده محترم شان به اطلاع می رساند:
پیرو اطلاعیه قبلی واحد فناوری اطلاعات مبنی بر برگزاری آزمون آزمایشی در روز دوشنبه مورخ دوم تیر ماه 98، جهت رفاه حال دانشجویان گرامی و آشنایی ایشان با نحوه برگزاری آزمون مجازی و بخش های مختلف سامانه جدید، سوالات مربوط به آزمون آزمایشی در سه نوع دسته بندی طراحی شده است. دسته بندی اول شامل سوالات تستی و تشریحی می باشد که به صورت الصاق فایل بوده و دانشجو می بایست فایل مربوطه را دانلود نموده، پاسخ داده و پاسخنامه خود را به صورت فایل در میزکار خود بارگذاری نماید. دسته بندی دوم سوالات تستی می باشد، جهت پاسخ به سوالات این بخش دانشجو گزینه صحیح را از لیست گزینه های نمایش داده شده انتخاب می کند. نوع سوم از دسته بندی سوالات، سوالات تشریحی می باشد که دانشجو لازم است پاسخ تشریحی خود را در کادری که مشخص شده است تایپ نماید. 
از آنجا که برگزاری این آزمون جهت آشنایی دانشجویان با سامانه جدید و چگونگی کار با آن می باشد لذا خواهشمند است که دانشجویان عزیز هر سه نوع دسته بندی مربوطه را بررسی کرده و پاسخ دهند.
با تشکر 
واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه
 
 
 
با توجه به راه اندازی سامانه امتحانات مجازی، پیرو درخواست معاونت محترم آموزشی و پژوهشی دانشگاه و نظر به آشنایی دانشجویان با سامانه مذکور و کاهش استرس ایشان، واحد فناوری اطلاعات با هماهنگی واحد آموزشی دانشگاه در نظر دارد، یک آزمون آزمایشی با عنوان "آزمون تستی آنلاین" جهت انجام این امر برگزار نماید. دانشجویان می توانند با ورود به میزکار خود وارد بخش تکالیف و آزمون ها شده و با  انتخاب درس مربوطه با مشخصاتی که در ذیل آمده است نسبت به انجام این آزمون اقدام نمایند. 
ضمنا سوالات این درس اطلاعات عمومی بوده، که به صورت تستی و تشریحی می باشد و به دانشجویانی که نمره کامل کسب نمایند به قید قرعه جوایزی از طرف معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه اهدا خواهد شد.
مشخصات آزمون : 
عنوان درس: آزمون تستي آنلاين
استاد درس: دکتر احمد جلیلی
تاریخ امتحان: 99/04/02
ساعت شروع امتحان: 13:30