اطلاعيه مهم، درخصوص شرایط فعالیت دانشگاه از روز شنبه اول آذر ماه 99

تاریخ ثبت: 1399/08/30 - 11:56 ق.ظ

بسمه تعالی

 

احتراماً؛ در اجرای مفاد بند 3/3 و بند 7 بخشنامه شماره 374899 مورخ 99/8/27 سازمان اداری و استخدامی کشور و نامه 184548/ومورخ 99/8/28 وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به استحضار کلیه همکاران می رساند: دانشگاه گنبدکاووس از روز شنبه تاریخ 99/9/1 تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. ضمناً در کلیه وضعیت های سه گانه شرایط زرد، نارنجی و قرمز، مأموریت های اداری غیر ضروری لغو می­‌گردد.

* از طرف دیگر با توجه به لزوم انجام امور و برقراری ارتباط با واحدهای آموزشی و فناوری اطلاعات، موارد استثناء به شرح زیر به استحضار همکاران می رسد:

1- وفق مقررات و تحت نظر مقام مافوق حضور فیزیکی همکاران برای انجام امور حفاظت فیزیکی و برخی امور خدماتی و حفاظت تأسیساتی دانشگاه الزامی است و سایر کارکنان در ساعت اداری موظف به انجام دورکاری بوده و ملزم به پاسخگویی به تماس های تلفنی مربوطه می باشند.

2- پشتیبانی از فعالیت های آموزشی که از طریق سامانه های آموزش الکترونیکی در حال اجراست، از طریق دورکاری ضروری است. به  تشخیص معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه درخصوص حضور فیزیکی کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و کارشناس آموزش در هر دانشکده تصمیم­گیری خواهد شد. (درصورت انجام وظیفه به صورت دورکاری کارشناسان مربوطه ملزم به پاسخگویی به تماس های تلفنی ارباب رجوع خواهند بود)

3- جهت برقراری ارتباط بین دانشگاه و دانشکده ها و انجام امور، حضور رئیس و یا معاون دانشکده الزامی می باشد.

4- حداقل یک نفر از واحدها به شرح ذیل در سطح مدیر و یا کارشناس ملزم به حضور روزانه در ساعات اداری در دانشگاه هستند:

* مدیریت امور مالی * مدیریت عمرانی * مدیریت امور اداری * مدیریت امور آموزشی * مدیریت فناوری اطلاعات * مدیریت حراست * مدیریت دانشجویی * مدیریت پژوهشی

5- معاونان دانشگاه، رؤسای دانشکده ها و مدیران واحدهای دانشگاه ملزم به نظارت برحسن انجام امور به صورت دورکاری افراد تحت مدیریت خود می باشند.

6- تدابیر لازم برای جلوگیری از هر گونه وقفه در پروژه های حساس و درحال اجرای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و حضور ایشان در چارچوب مقررات بهداشتی در محل انجام تحقیقات اتخاذ شود .

7- با عنایت به اینکه اسکان تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام گرفته و خوابگاه محل سکونت آنها تلقی می شود، ادامه سکونت دانشجویان یاد شده که به تشخیص دانشگاه ضروری است، با لحاظ نکات بهداشتی و تأمین فضای مناسب میسر شود.

8- برگزاری جلسات دفاع به صورت حضوری ممنوع می باشد و باید به صورت مجازی برگزار شوند.

9- گروه های آموزشی، دانشکده ها و مدیریت ها ملزم به برگزاری جلسات مربوطه به صورت مجازی می باشند.

10- حضور اعضای هیأت علمی در محیط دانشگاه الزامی نیست و اساتید نسبت به ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به صورت مجازی به دانشجویان اقدام نمایند.

11- برگزاری همایش و نمایشگاه و موارد مشابه و همچنین استفاده از فضاهای ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

12- رعایت کلیه اصول بهداشتی مورد تأکید ستاد ملی مبارزه با بیماری کووید 19 مورد انتظار است، در صورت مشاهده هر گونه تخلف برابر مقررات اقدام لازم بعمل خواهد آمد.

13- افرادی که دارای بیماری های زمینه ای خاص هستند پس از تأیید پزشک معتمد با نظر حوزه محل خدمت و پس از بررسی و تأیید مدیر امور اداری دانشگاه از رعایت الزام حضور مستثنی هستند.

14-کارکنانی که خود یا بستگان درجه ۱ آنها که در تماس مستقیم با مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ هستند موظف به اعلام شرایط خود با تکمیل فرم خود اظهاری سلامت به مدیر امور اداری می باشند.

15- حراست دانشگاه از ورود دانشجویان بدون مجوز قبلی از دانشکده مربوطه خودداری نماید؛ ورود ارباب رجوع به غیر از تیم پیمانکاران و مشاوران طرح های عمرانی(با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی)، ممنوع است.

 

«کمیته پیشگیری  و شورای سلامت دانشگاه»