اولین جلسه شهرستانی کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه 4000 شهید استان برگزار شد.

تاریخ ثبت: 1394/11/07 - 11:55 ق.ظ

برای پیشرفت و رشد این مملکت، روحیه جهادی لازم است.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی نژاد مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در انشگاه گنبدکاووس در اولین جلسه  شهرستانی کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان با بیان این مطلب به  نقش شهدا به عنوان الگوی رفتاری جامعه اشاره کرد.

امام جمعه موقت شهرستان گنبدکاووس در ادامه صحبت های خود گفت: خداوند متعال در حدیث قدسی آغاز آفرینش را عشق معرفی  می کند و این عشق در  باطن شهدا شعله ور شده است و امیدوارم بارقه‌ای از این عشق در وجود دست اندرکاران این اجلاسیه شعله ور شده باشد به طوری که برنامه ای خوب و منسجم طراحی و اجرا گردد.

دکتر حسین گل چینی رئیس دانشگاه گنبدکاووس و مسئول کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه 4000 شهید ضمن بیان این مطلب که مقدمات وسیعی در همه بخشها و حوزه های اجتماعی و مردمی پیش بینی شده، حوزه دانشجویی و اساتید را بخشی از این مجموعه عظیم معرفی کرد.

وی زمان برگزرای اجلاسیه را 25 آذر سال 1395 اعلام نمود. در ادامه این جلسه احکام و شرح وظایف مسئولین و جانشینان کمیته های دانشگاهی هر دانشگاه ابلاغ شد.

 در ابتدای جلسه آقای ممشلی مسئول محترم بسیج دانشجویی شهرستان، گزارشی از فعالیت های انجام شده و کلیات برنامه های پیش رو را ارائه نمود.

سرکار خانم توحیدی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای کوثر گنبدکاووس از جمله حاضرین در این جلسه بود که خبر از طراحی فرشی به ابعاد 1/5 در 1/5 برای آرم و نماد اجلاسیه توسط اساتید، هنرمندان و کارآموزان آن دانشکده داد.

استفاده از فضای مجازی در راستای اهداف اجلاسیه در سطح  دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان، ضبط و ثبت آثار مربوط به شهدا، مطالعات علمی در خصوص تاثیرات فرهنگی  جلسات و برنامه های مرتبط  با شهدا در سطح دانشجویان و... از جمله پیشنهادات حاضران در این جلسه بود.