یادواره 9 شهید دانشجو و دو شهید گمنام در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد

تاریخ ثبت: 1394/11/27 - 12:07 ب.ظ

مراسم یادواره 9 شهید دانشجو و نیز دو شهید گمنام به مناسبت بزرگداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی درمحل دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد.

در این مراسم معنوی که روز سه شنبه 94/11/20درمحل مسجد پیامبر اعظم (ص) دانشگاه گنبدکاووس و با حضور امام جمعه و برخی مسئولان و روسای مراکز آموزش عالی این شهرستان برگزار شد، سخنرانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، برلزوم ادامه راه این عزیزان والامقام تاکید کردند.
رئیس دانشگاه گنبدکاووس در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: پیروزی انقلاب منشاء تحولات بزرگ درحوزه های مختلف شده است که باید آن را قدر بدانیم.
دکتر حسین گلچینی افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی، قرار دادن نسل جوان در مسیر رشد و تعالی بود که امروز شاهد دستاوردهای علمی زیادی درسایه تلاش این نسل هستیم.
وی بابیان اینکه برگزاری یادواره شهیدان با هدف به یاد آوردن ایثار و گذشت آنان است، گفت: امروز همه وظیفه داریم راه شهیدان را که راهی خطیر است، ادامه دهیم.
در این مراسم معنوی همچنین از برخی خانواده معظم شهدای دانشجو و نفرات برتر جشنواره فرهنگی هنری 'نگاره های ماندگار' با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.