دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه گنبدکاووس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد پیامبر اعظم (ص) دانشگاه برگزار شد.

تاریخ ثبت: 1395/12/15 - 04:03 ب.ظ

دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه گنبدکاووس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد پیامبر اعظم (ص) دانشگاه برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین  دکتر رحیمی نژاد  مسئول  محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه  در جمع شرکت کنندگان  در این مراسم، با بیان فضائل اخلاقی  و رفتاری شهدا گفت: در بین دلباختگان دسته ای از عاشقان هستند که گمنامی را با جان و دل خریده اند.

وی با اشاره به زندگی سیاسی حضرت زهرا (س) افزود: شهدای گمنام که نام  زیبای گمنامی و خوشنامی را برای خود رقم زدند به شفیعه محشر حضرت زهرا (س) اقتدا کرده اند.

میهمان ویژه این مراسم سرهنگ پاسدار دکتر کریمی اول جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان بود که در بیاناتی  حضرت زهرا (س) را شهیده دفاع از ولایت نامید.

ایشان با بیان اینکه جنگ استکبار جهانی  با انقلاب اسلامی همچنان باقی است و فقط  صورت آن تغییر یافته، گفت: امروزه دفاع  از مسیر ولایت قطع به یقیین ( از زمان سالهای  دفاع مقدس) سخت تر است.

جانشین سپاه نینوای گلستان در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: آیا امروز همان شجاعت شهدا را داریم؟ در زمان  جنگ با شرایطی می جنگیدیم که فاقد سلاح و تجهیزات بودیم آیا هنوز هم  این درجه از ولایتمداری در ما وجود دارد؟

دکتر کریمی اول با اشاره به سخنان امام راحل( ره) در مورد جوانان گفت: اگر ما پیرو خط امام هستیم باید قدر جوانان مملکت را بدانیم.       
 این مراسم با عزاداری و بیان فضائل و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) ادامه پیدا کرد.