دومین همایش ملی پایش و پیش آگاهی در گیاهپزشکی در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد.

تاریخ ثبت: 1396/10/05 - 07:59 ق.ظ

دانشگاه گنبد کاووس با هدف تبادل آخرین یافته‎های تحقیقاتی در زمینه پیش‎آگاهی در گیاه‎پزشکی و ایجاد بستر لازم برای هم‎اندیشی بین پژوهشگران و سیاست‎گزاران این بخش، دومین همایش ملی پایش و پیش‎آگاهی در گیاه‎پزشکی را در برگزار کرد.

 

دومین همایش ملی پایش و پیش‎آگاهی در گیاه‎پزشکی با همت دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه گنبدکاووس و با حضور جمع کثیری از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان گیاه پزشکی از سراسر کشور برگزار شد.

دکتر طلیعی  دبیرعلمی همایش در مورد اهمیت برگزاری این همایش گفت: از آنجائیکه کنگره گیاهپزشکی تنها نشست رسمی تخصصی کشور در این زمینه است تلاش می کنیم که با برگزاری دو سالانه‌ی این همایش  که دومین دوره آن به میزبانی دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد گامی هر چند کوچک در راستای پیشرفت علمی کشور برداریم.

دکتر طلیعی با اشاره به استقبال بسیار خوب پژوهشگران از این همایش گفت: در مجموع 211 مقاله به دبیرخانه  همایش واصل شد که هیات داوران 180 مقاله را از نظر علمی مورد پذیرش قرار دادند وی اشاره کرد  که برای بررسی مقالات تعداد 53 داور از اعضای هیات علمی دانشگاهها  و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور با دبیرخانه همایش همکاری داشتند.