بزرگداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه گنبدکاووس

تاریخ ثبت: 1396/10/04 - 03:21 ب.ظ

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه به همراه سخنرانی آقای دکتر عمرانی رئیس مرکز رشد واحد های فناور شرق استان با موضوع (آشنایی با مرکز رشد واحدهای شرق استان گلستان)، آقای مهندس حسینی (آشنایی با فرایند دریافت مجوز دانش بنیانی و حمایت از شرکت های دانش بنیان) و آقای مهندس احمدی (آشنایی با مالکیت فکری و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان ) برگزار شد.

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش با حضور مسئولین  دانشگاه، اعضای هیات علمی و مهمانان از مرکز رشد واحد های فناور شرق استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر گلچینی با اشاره به نقش محوری پژوهش ابراز امیدواری کرد که روند توسعه دانشگاه در بخش پژوهشی نیز همگام با سایر بخش ها به شتاب قابل قبول برسد.

دکتر عمرانی رئیس مرکز رشد واحد های فناور شرق استان دیگر سخنران این جلسه بود که به توضیح اهداف و ماموریت های مرکز رشد و چگونگی خدمات رسانی آن به پژوهشگران و نخبگان پرداخت.

در ادامه با هماهنگی معاونت محترم آموزشی و پژوهشی آقایان مهندس حسینی در زمینه آشنایی با فرایند دریافت مجوز دانش بنیانی و حمایت از شرکت های دانش بنیان و جناب آقای مهندس احمدی در زمینه آشنایی با مالکیت فکری و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به سخنرانی پرداختند.

در انتهای جلسه از آقایان دکتر حجت اله جعفریان به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه، دکتر علی نخزری مقدم به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی، احمد قلی به عنوان  پژوهشگر برتر دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی و مهندس حبیب اله آق آتابای به عنوان  پژوهشگر برتر دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی تقدیر به عمل آمد.