دیدار معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع و مشاور محترم معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و سرپرست دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت عتف با مسئولین و مدیران

تاریخ ثبت: 1396/10/28 - 07:36 ب.ظ

دکتر حسین عسکریان ابیانه معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع و دکتر سیامک خادمی مشاور محترم معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و سرپرست دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با مسئولین و مدیران دانشگاه گنبد کاووس دیدار کردند.

در این دیدار دکتر عسکریان ابیانه ضمن بیان وضعیت موجود،  به تشریح سیاست‌ها و برنامه های وزارت متبوع در خصوص تخصیص بودجه و اعتبارات و جذب اعضا هیات علمی و غیر هیات علمی در دانشگاهها پرداخت. 

وی با بیان اهمیت گسترش متوازن و هدفمند آموزش عالی در سطح کشور ، به لزوم اصلاح وضعیت موجود اشاره کرد.
معاون اداری و مالی وزیرعلوم در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد که با پیگیریهای به عمل آمده وضعیت تخصیص اعتبارات دانشگاهها در ماه‌های پایانی سال بهبود یابد.

وی با اشاره به وجود چند هزار نیروی قراردادی در سطح دانشگاههای کشور از پیکیریهای مسئولین مربوطه در وزارت عتف برای تبدیل وضعیت استخدامی این افراد به پیمانی خبر داد.

دکتر عسکریان با بیان این که نسبت متناسب اعضا هیات علمی و غیر هیات علمی در دانشگاهها را یک به یک است، گفت دانشگاههای مختلف کشور در این خصوص وضعیت کاملا غیر یکسانی دارند که نیازمند اصلاح است.