بیست و هشتمین اردوی نوروزی دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به میزبانی دانشگاه گنبدکاووس

تاریخ ثبت: 1397/01/09 - 07:32 ب.ظ

بیست و هشتمین اردوی نوروزی دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به میزبانی دانشگاه گنبدکاووس از تاریخ 6 لغایت 9 فروردین ۹۷برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این اردوی علمی و تفریحی که به میزبانی دانشگاه گنبدکاووس در طی 4 روز برگزار شد بیش از 200 دانشجوی غیر ایرانی از 18 کشور جهان  حضور داشتند که در غالب  این بازدید نوروزی،  برنامه هایی از قبیل حضور در بقعه متبرکه خالد نبی، اقامتگاه بوم گردی و دهکده گردشگری شرق استان، بازدید از جنگل گلستان  و موزه حیات وحش انجام شد.

درطی این اردوی علمی و تفریحی  دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بازدید از دانشگاه و دانشکده های مختلف و نشست با مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه، با دانشکده های مختلف  و رشته های تحصیلی دانشگاه آشنا شدند.

در غالب این اردوی نوروزی، برنامه های متنوعی از قبیل شرکت در مراسم محفل انس با قران و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزار شد.

پس از 3 روز بازدید این دانشجویان از دانشگاه گنبدکاووس و حضور در برنامه های علمی و تفریحی مختلف، در روز 9 فروردین ماه 1397 مراسم اختتامیه با حضور دکتر گلچینی، رئیس دانشگاه گنبدکاووس و دکتر ابوالحسن نائینی، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و دیگر مدیران و مسئولین دو دانشگاه و دانشجویان برگزار شد. که در این مراسم برنامه های از قبیل اجرای موسیقی سنتی، تواشیح، پخش کلیپ و اهدای جوایز به دانشجویان غیرایرانی برتر در مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی به عمل آمد.