بازدید و نشست 4 تن از اعضای محترم هیات امناء دانشگاه های استان با مدیران، اساتید و کارمندان دانشگاه گنبدکاووس

تاریخ ثبت: 1397/02/10 - 10:21 ق.ظ

در تاریخ 9 اردیبهشت 97 جلسه ای با حضور اعضای محترم هیات امناء دانشگاههای استان، هیات رئیسه، مدیران، اساتید و کارمندان دانشگاه برگزار شد؛

 

در تاریخ 9 اردیبهشت 97 جلسه ای با حضور اعضای محترم هیات امناء دانشگاههای استان،جناب آقای دکتر نورمحمد تربتی نژاد، نماینده محترم مردم شریف شهرستان گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، دکتر علی نجفی نژاد، رئیس محترم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دکتر یغمایی، رئیس محترم دانشگاه گلستان و دکتر غلامرضا حدادچی؛ هیات رئیسه  و مدیران دانشگاه برگزار شد؛ دکتر حسین گلچینی، رئیس دانشگاه  ضمن خیر مقدم به  میهمانان و اعضای محترم هیات امناء، از حضور ارزشمند این عزیزان دردانشگاه گنبدکاووس ابراز خرسندی کرد وبا ارائه گزارشی از پیشرفت و توسعه دانشگاه در سالهای اخیر،  به روند رو به رشد دانشگاه  اشاره نمودند.

رئیس دانشگاه با اشاره به پیشرفت چشمگیر دانشگاه در زمینه طرح ها و پروژه های عمرانی،افزایش تعداد اعضای هیات علمی، بیان مشکلات و مسائل مربوط و کمبود نیروی انسانی وکارمندان دانشگاه  نسبت به اعضای هیات علمی  پرداختند.

در ادامه جلسه هریک از معاونین و مدیران به بیان نقطه نظرات و مسائل مربوط به حوزه ها ی مربوطه، فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی پرداختند.

در ادامه جلسه دکتر علی نجفی نژاد دبیر و عضو هیات امناء دانشگاه های منطقه گلستان ضمن تشکر از رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه دانشگاه بخاطر برگزاری این نشست،با  پاسخگویی به  موارد و سوالات مطرح شده  و تشریح برخی موارد آیین نامه ای  اشاره کردند.

دکتر تربتی نژاد، عضو هیات امناء  وبعنوان یکی از روسای  سابق دانشگاه  در این جلسه ضمن خرسندی از حضور در دانشگاه گفت: دانشگاه گنبدکاووس در سالهای اخیر پیشرفت های بسیارخوب و رو به جلو زیادی بویژه در توسعه فضاهای فیزیکی داشته است و در حال حاضر در جایگاه بسیار خوبی از نظر علمی و پژوهشی در منطقه و کشور قرار دارد.    

غبارروبی گلزار شهدای گمنام دانشگاه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از پروژه های عمرانی  و فضای کالبدی ، برگزاری نشست عمومی  با اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه از دیگر برنامه هایی بود که با حضور اعضای محترم هیات امناء دانشگاههای استان گلستان انجام گردید.