اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود کارشناسی ناپیوسته "دانشگاه گنبدکاووس(سال تحصیلی 98-1397)"

تاریخ ثبت: 1397/06/19 - 05:22 ب.ظ

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان گرامی به استحضار می رساند ، فرآیند ثبت نام در دو مرحله حضوری و سپس غیرحضوری به شرح زیر اعلام می گردد.

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان گرامی به استحضار می رساند ، فرآیند  ثبت نام در دو مرحله حضوری و سپس غیرحضوری  به شرح زیر اعلام می گردد:

مرحله اول: ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) روز های دوشنبه و سه شنبه  مورخ 19 و 1397/06/20 که برای کلیه پذیرفته شدگان با مراجعه به آدرس  erp.gonbad.ac.ir  مطابق با فایل راهنمای ثبت نام غیر حضوری الزامی است . (دانلود فایل راهنما)

مدارک مورد نیاز جهت انجام ثبت نام  غیر حضوری :

1) اسکن اصل گواهی پایان دوره  کاردانی و یا گواهی موقت پایان دروه کاردانی

تبصره 1: پذیرفته شدگان آقا مشمول خدمت وظیفه عمومی  که فاقد گواهی فوق الذکر می باشند می توانند گواهی لغو معافیت تحصیلی دوره کاردانی صادر شده توسط دانشگاه با قید  رشته ، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل دوره کاردانی خود را بجای بند یک بارگزاری نمایند.

تبصره 2: دانشجویان فاقد گواهی کاردانی که تاریخ فارغ التحصیلی آنها بعد از 1397/02/31 می باشد ، می توانند فرم معدل ( دانلود فرم شماره 9)   قرار گرفته بر روی سایت سازمان سنجش را دانلود و سپس به تایید رسمی دانشگاه مقطع قبل رسانیده و بجای بند 1 در هنگام ثبت نام غیرحضوری  بار گزاری نمایند.

تذکر: دانشجویانی که مشمول تبصره 2 بند 1 می باشند علاوه بر( فرم شماره 9 ) می بایست فرم میانگین واحدهای گذرانده و معدل (دانلود فرم) تا پایان نیم سال اول سال تحصیلی 97-1396 را در قسمت مربوط به گواهی کاردانی براساس فایل راهنمای ثبت نام غیر حضوری بارگزاری نمایند.

2) اسکن اصل شناسنامه ( تمامی صفحات)

3) اسکن اصل کارت ملی (پشت و رو)؛

4)  اسکن عکس  پذیرفته شده(عکس در سال جاری گرفته شده باشد)

5) اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( ویژه آقایان دارای کارت) ، مشمول خدمت وظیفه عمومی  در این قسمت نیازی به درج فایل ندارند و صرفاً می بایست در هنگام مراجعه حضوری از طریق باجه امور مشمولین نسبت به دریافت درخواست معافیت تحصیلی برای مقطع کارشناسی ناپیوسته خود اقدام نمایند.

مرحله اول: ثبت نام حضوری پس از دریافت تاییدیه نهایی مطابق فایل راهنما روزهای چهارشنبه و  پنجشنبه مورخ 21 و 1397/06/22