تقدیر از خدمات دکتر یوسف مصطفی لو و انتصاب دکتر آشورمحمد قره‌باش به سمت سرپرست دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه

تاریخ ثبت: 1397/07/21 - 04:00 ب.ظ

دکتر ابوالفضل طهماسبی، سرپرست محترم دانشگاه، طی حکمی سرپرست دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی را منصوب کرد.

دکتر طهماسبی، سرپرست دانشگاه گنبدکاووس، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های دکتر یوسف مصطفی لو در مدت تصدی ریاست دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی، طی حکمی دکتر آشورمحمد قره‌باش، استادیار دانشکده کشاورزی را به سمت سرپرست دانشکده فوق‌الذکر منصوب نمود. در نامه تقدیر رئیس دانشگاه از آقای دکتر مصطفی‌لو آمده است:    
   بدینوسیله از تلاش‌ها و خدمات ارزنده جنابعالی در دوره تصدی ریاست دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی تقدیر نموده، ضمن درخواست پاداش و جزای خیر از خداوند بزرگ مزید توفیقات شما را در خدمت به توسعه و تعالی دانشگاه و پیشبرد اهداف نظام آموزش عالی استدعا دارم.

در بخشی از حکم انتصاب آقای دکتر آشورمحمد قره‌باش به عنوان سرپرست دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی آمده است:

از جنابعالی انتظار دارد که با هماهنگی و براساس اهداف و سیاست‌های دانشگاه و بهره‌مندی از تجربیات مفید اساتید و کارشناسان محترم و همفکری با سایر مسئولان دانشگاه، گام‌های مؤثری در جهت اعتلای دانشگاه و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بردارید. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.