برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع

تاریخ ثبت: 1397/08/06 - 04:36 ب.ظ

دکتر ابوالفضل طهماسبی، سرپرست دانشگاه، طی حکمی سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع را منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه گنبدکاووس، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های ارزنده جناب آقای دکتر عباس بیابانی در مدت تصدی معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع، طی حکمی جناب آقای دکتر مهدی ملاشاهی، استادیار دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی را به سمت سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع منصوب نمود. در نامه تقدیرسرپرست دانشگاه از جناب آقای دکتر بیابانی آمده است:

جناب آقای دکتر عباس بیابانی

   با احترام، بدینوسیله از تلاش‌ها و خدمات ارزنده جنابعالی در دوره تصدی معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه تقدیر نموده، ضمن درخواست پاداش و جزای خیر از خداوند بزرگ مزید توفیقات شما را در خدمت به توسعه و تعالی دانشگاه و پیشبرد اهداف نظام آموزش عالی استدعا دارم.

در بخشی از حکم انتصاب جناب آقای دکتر مهدی ملاشاهی به عنوان سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع آمده است:

   از جنابعالی انتظار دارد که براساس اهداف و سیاست‌های دانشگاه و بهره‌مندی از تجربیات مفید اساتید و کارشناسان محترم و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، گام‌های مؤثری در جهت اعتلای دانشگاه و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بردارید. ضروری است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های مؤثر به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، تقویت نظم و انضباط و قانومندی در دانشگاه با اتکال به خداوند متعال بکوشید.