برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه

تاریخ ثبت: 1397/08/15 - 10:15 ق.ظ

دکتر ابوالفضل طهماسبی، سرپرست دانشگاه، طی حکمی دکتر علی ستاریان را به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه گنبدکاووس، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های ارزنده جناب آقای دکتر علی حشمت پور در مدت تصدی معاونت آموزشی و پژوهشی، طی حکمی جناب آقای دکتر علی ستاریان، دانشیاردانشگاه گنبدکاووس را به سمت سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه منصوب نمود. در نامه تقدیرسرپرست دانشگاه از جناب آقای دکتر حشمت پور آمده است:

جناب آقای دکتر علی حشمت پور

   با احترام، بدینوسیله از تلاش‌ها و خدمات ارزنده جنابعالی در دوره تصدی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه تقدیر نموده، ضمن درخواست پاداش و جزای خیر از خداوند بزرگ مزید توفیقات شما را در خدمت به توسعه و تعالی دانشگاه و پیشبرد اهداف نظام آموزش عالی استدعا دارم.

در بخشی از حکم انتصاب جناب آقای دکتر علی ستاریان  به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی آمده است:

 از جنابعالی انتظار دارد که براساس اهداف و سیاست‌های دانشگاه و بهره‌مندی از تجربیات مفید اساتید و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان دانشگاه،  همچنین هدفمند نمودن فعالیت های اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و استفاده از توان پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در جهت توسعه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان، گام‌های مؤثری در جهت اعتلای دانشگاه  بردارید.