بیانیه هیات رییسه دانشگاه گنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو

تاریخ ثبت: 1397/09/15 - 11:08 ق.ظ

هیأت رئیسه دانشگاه به مناسبت روز دانشجو، با انتشار بیانیه ای روز 16 آذر را گرامی داشت.

بسمه تعالی

 
شانزده آذرماه هرسال یادآور روح استکبارستیزی، عدالت طلبی و آزادی خواهی دانشجویان ایرانی در پرتو آموزه های دینی و اسلام ناب محمدی است. دانشجوی آگاه توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند. 
دانشگاه هر چند محل جوشش علم و دانش است اما از آن مهمتر محل پیدا کردن دید و بینش عمیق نسبت به مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جامعه خویش، منطقه، جهان و هم چنین مطالعه و یافتن دقیق معادلات سیاسی، اقتصادی و نظامی موجود و آینده نگری به تغییرات این معادلات در آینده سیاسی جهان امروز و فردا می باشد. بدین سبب دانشجو، بویژه دانشجوی متعهد انقلابی در کنار تحصیل علم و دانش باید هم و غم بیشتری در عمق بخشیدن به دیدگاه های سیاسی، عقیدتی و دینی خویش، جامعه و جهان داشته باشد تا در بزنگاه‌های تاریخ بتواند نقش حقیقی و بی بدیل خویش را ایفا کند. 
هیات رییسه دانشگاه گنبدکاووس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهدای پرافتخارعرصه علمی کشور، 16آذر روز دانشجو را به همه تلاشگران عرصه علم و ایمان خصوصاً دانشجویان و دانشگاهیان فهیم و فرهیخته دانشگاه گنبدکاووس  تبریک می گوید و انتظار دارد دانشجویان عزیز همچون همیشه در کنار تعلیم، تزکیه و حساسیت به تحولات کشور و جامعه را نیز وجهه همت خود قرار دهند و برای همیشه، عَلَم آزادگی و استکبارستیزی را برافراشته نگه دارند. 


هیات رییسه دانشگاه گنبدکاووس