انتصاب دکتر مسعود احمدی موسی آباد به عنوان سرپرست دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی

تاریخ ثبت: 1397/09/17 - 04:41 ب.ظ

دکتر ابوالفضل طهماسبی، رییس محترم دانشگاه، طی حکمی سرپرست دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی را منصوب کرد.

دکتر طهماسبی، رییس دانشگاه گنبدکاووس، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های ارزنده سرکار خانم دکتر مریم رامین‌نیا در مدت تصدی ریاست دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی، طی حکمی دکتر مسعود احمدی موسی آباد، استادیار دانشکده علوم انسانی را به سمت سرپرست دانشکده فوق‌الذکر منصوب نمود. در نامه تقدیر رئیس دانشگاه از سرکار خانم دکتر رامین‌نیا آمده است:

 با احترام، بدینوسیله از تلاش‌ها و خدمات ارزنده جنابعالی در دوره تصدی  ریاست دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی تقدیر نموده، ضمن درخواست پاداش و جزای خیر از خداوند بزرگ، مزید توفیقات شما را در خدمت به توسعه و تعالی دانشگاه و پیشبرد اهداف نظام آموزش عالی استدعا دارم.

در حکم انتصاب دکتر مسعود احمدی موسی آباد به عنوان سرپرست دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشکده علوم انسانی و علوم ورزشی  منصوب می شوید. از جنابعالی انتظار دارد که با هماهنگی و براساس اهداف و سیاست‌های دانشگاه و بهره‌مندی از تجربیات مفید اساتید و کارشناسان محترم و همفکری با سایر مسئولان دانشگاه، گام‌های مؤثری در جهت اعتلای دانشگاه و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های نظام آموزش عالی کشور بردارید. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.