بازدید مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان از دانشگاه گنبدکاووس

تاریخ ثبت: 1397/10/19 - 11:32 ق.ظ

جناب آقای مهندس مهدی میقانی” مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان" ضمن بازدید از دانشگاه گنبدکاووس با هدف پیگیری مسائل مربوط به دانشگاه (مسیرهای منتهی به دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی) با جناب آقای دکتر طهماسبی ریاست دانشگاه و مسئولین ذیربط دیدار کرد.

در این بازدید دکتر طهماسبی ضمن عرض خیرمقدم به جناب آقای مهندس میقانی، مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، از حضور ایشان در دانشگاه گنبدکاووس تشکر کرد.

رییس دانشگاه گنبدکاووس با بیان  مسائل و مشکلات در حوزه جاده ای و مسیر های منتهی به دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی و همچنین با توصیف حوادث اتفاق افتاده در ماه‌های گذشته، خواستار پیگیری و حل ریشه‌ای مسائل در جهت کاهش آسیب ها وخطرات جاده ای شد.

مهندس میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان در این بازدید با توجه به وجود مشکلات درمسیر جاده اصلی گنبد به کلاله (مسیر ورودی خوابگاه برادران) در اولویت اول نسبت به نصب علائم هشدار دهنده مانند تابلوها، چراغ‌های چشمک‌زن، خط کشی عابر پیاده، تجهیزات ایمنی و در اولویت های بعدی با بهسازی جاده، ترمیم حاشیه خاکی ورودی خوابگاه، پاکسازی مسیر و ... قول مساعدت و همکاری ویژه دادند.

ضمناً خاطرنشان می‌سازد در این بازدید جناب آقای مهندس علی اصغرخسروی، رئیس محترم اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گنبدکاووس و نیز برخی از معاونین اداره کل استان حضور داشتند.