انتصاب دکتر ابراهیم غلامعلی‌پور علمداری به عنوان سرپرست مدیریت پژوهشی دانشگاه

تاریخ ثبت: 1397/10/30 - 05:17 ب.ظ

دکتر ابوالفضل طهماسبی، رییس محترم دانشگاه، طی حکمی دکتر ابراهیم غلامعلی‌پور علمداری را به عنوان سرپرست مدیریت پژوهشی دانشگاه منصوب کرد.

دکتر طهماسبی، رییس دانشگاه گنبدکاووس، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده جناب آقای دکتر فرامرز رستمی در مدت تصدی مدیریت پژوهشی دانشگاه، طی حکمی دکتر ابراهیم غلامعلی‌پور علمداری، استادیار دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی را به سمت سرپرست مدیریت پژوهشی منصوب نمود. در نامه تقدیر رئیس دانشگاه از جناب آقای دکتر رستمی آمده است:

جناب آقای دکتر فرامرز رستمی چراتی

سلام علیکم

   با احترام، بدینوسیله از تلاش‌ها و خدمات ارزنده جنابعالی در دوره تصدی مدیریت پژوهشی دانشگاه تقدیر نموده، ضمن درخواست پاداش و جزای خیر از خداوند بزرگ مزید توفیقات شما را در خدمت به توسعه و تعالی دانشگاه و پیشبرد اهداف نظام آموزش عالی استدعا دارم.
 

در حکم انتصاب  دکتر ابراهیم غلامعلی‌پور علمداری آمده است:

جناب آقای دکتر ابراهیم غلامعلی‌پور علمداری

سلام علیکم

     احتراماً، نظر به مراتب تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت پژوهشی دانشگاه منصوب می‌شوید. شایسته است براساس اهداف و سیاست‌های دستگاه و بهره‌مندی از تجربیات مفید اساتید و کارشناسان محترم با هماهنگی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه، گام‌های مؤثری در جهت اعتلای دانشگاه بردارید. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.