برگزاری مراسم تجلیل از بانوان دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)

تاریخ ثبت: 1397/12/11 - 06:31 ب.ظ

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، جشن ولادت حضرت زهرا و روز زن، با هدف بزرگداشت مقام مادارن و زنان، با حضور اعضای هیأت رییسه دانشگاه و جمع کثیری از بانوان هیأت علمی و غیر هیأت علمی در سالن آمفی تئاتر شهید مطهری دانشگاه برگزار شد.

 

در آغاز این برنامه دکتر طهماسبی، رییس دانشگاه در سخنانی، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و زن؛ وجود نازنین حضرت زهرا(س) را مایه فخر و مباهات همه مسلمانان دانست والگوگیری از شخصیت کامل و بی‌بدیل دخت رسول خدا( صلی الله علیها و آله )  را برای تمام زنان مایه‌ی آرامش و سعادت در زندگی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه نقش و حضور ارزشمند بانوان در عرصه های اجتماعی را با اهمیت خواند و گفت: دانشگاه گنبدکاووس در خصوص استفاده از توانمندی های بانوان در امور دانشگاه عمل کرده تا آنان با حضور در جایگاه واقعی خود این توانمندی‌ها را به ظهور برسانند.

ایشان با اشاره به انتصاب های جدید و سهم 20 درصدی بانوان در پست های مدیریتی دانشگاه، افزود: در دانشگاه گنبدکاووس نه تنها هیچ مانعی برای دستیابی و ارتقاء شغلی بانوان وجود ندارد بلکه تلاش می شود تا جایگاه ویژه ای داشته باشند.

 سخنرانی سرکار خانم اکرم محمدی کارشناس تغذیه و سلامت شهرستان گنبدکاووس به عنوان میهمان ویژه، اجرای مسابقات متنوع، تجلیل از بانوان دانشگاه و پذیرایی ناهار از دیگر برنامه های این مراسم بود.