برگزاری مراسم دیدار اولین روز کاری سال 1398 در دانشگاه گنبد کاووس

تاریخ ثبت: 1398/01/17 - 04:27 ب.ظ

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آیین آغاز به کار دانشگاه گنبدکاووس در سال 1398 صبح روز شنبه 17 فروردین‌ماه با حضور رئیس و معاونین و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه گنبدکاووس در تالار شهید مطهری دانشگاه برگزار شد.

دکتر ابوالفضل طهماسبی رئیس دانشگاه دانشگاه گنبدکاووس در این مراسم ضمن ابراز تبریک و تهنیت فرارسیدن سال نو به اساتید و کارکنان دانشگاه، این سال را سالی توأم با سربلندی و شادابی برای آحاد مختلف مردم و جامعه دانشگاهی دانشگاه گنبدکاووس آرزو کرد  و عنوان داشت:  از يك سال تلاش تمامي اعضاي دانشگاه تشكر مي كنم و موفقيت‌هايي كه در سال گذشته به دست آمده همگي حاصل تلاش هاي يك ساله مجموعه دانشگاه گنبدکاووس اعم از كارمندان، اساتيد و دانشجويان بوده است. وي درباره عملكرد دانشگاه در سال گذشته گفت: در سالي كه گذشت دانشگاه علي الرغم وجود مسائل مالي توانسته موفقيت هاي خوبی را در زمينه هاي مختلف كسب كند. وی با اشاره به شعار سال جدید که از سوی رهبر انقلاب سال "رونق تولید" نامگذاری شده  است افزود: در سالي كه به اسم رونق توليد ناميده شده است دانشگاه وظيفه سنگيني بر دوش دارد و بايد تلاش كند با همکاری با بخش صنعت و کشاورزی زمینه های رونق توليد را فراهم کند تا شاهد پيشرفت روز افزون اين ملت عزيز باشيم.
ايشان در مورد حادثه سيل كه متاسفانه به تعداد زيادي از هموطنان آسيب رسانده است ضمن همدردي اظهار داشتند : عليرغم اينكه حذف كامل خسارت ممكن است امكان پذير نباشد اما براي پيشگيري حوادث طبيعي مي توان راهكارهايي را انديشيد كه ميزان خسارت به حداقل برسد. ایشان از آمادگی دانشگاه گنبد
کاووس در جهت توليد علم در جهت مقابله با این گونه بلایا خبر داد تا انشاالله شاهد کاهش میزان خسارات و تلفات این گونه بلایا باشیم.
ایشان در پایان سخنان خود انتخاب دکتر اکبرفخیره، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، به عنوان یکی از معاونین شایسته تقدیرکشور در سال 1397  از سوی وزارت علوم را تبریک گفتند.
در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمين قاسم رجبی مسئول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه گنبدکاووس طی سخنانی آغاز سال جديد را به همه اساتيد، كارمندان و دانشجويان دانشگاه تبریک گفتند.