مراسم جشن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد

تاریخ ثبت: 1398/04/18 - 04:30 ب.ظ

همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر جشن گرامیداشت روز دختر با حضور جمع کثیری از بانوان همکار و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر شهید مطهری دانشگاه برگزار شد.

 

مور بانوان و خانواده  دانشگاه گنبدکاووس به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر در مورخ 17 تیر ماه اقدام به برگزاری مراسمی با حضور بانوان شاغل  در دانشگاه  نمود.

در ابتدای این مراسم دکتر محمدی، مدیر حوزه ریاست دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم  به شرکت کنندگان در مراسم و تبریک دهه کرامت و روز  دختر،  دهه  کرامت را که آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا (علیه السلام) همراه می‌باشد، یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر دانست.

سپس حجت الاسلام  و المسلمین  رجبی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  در گرامیداشت این روز و بررسی ابعاد شخصیت حضرت معصومه(س) و وظایف دختران جامعه در این برهه حساس سخنانی را ایراد نمود.

ایشان ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و روز دختر بر این مطلب تاکید نمود که  دختران ما باید اهمیت جایگاه زن بودن و مادر بودن را بدانند .
در ادامه برنامه آقای حسین جدیدی کارشناس امور خانواده به بیان مطالبی در خصوص بهداشت روان و سلامت خانواده پرداخت.  واز نقش مهم بانوان در خانواده صحبت به میان آورد.
برگزاری مسابقات متنوع، اهدا جوایز به بانوان با اسم معصومه، و پذیرایی از دیگر بخش های این مراسم بود.