برگزاری آیین گرامیداشت روز کارمند در دانشگاه گنبدکاووس

تاریخ ثبت: 1398/06/05 - 02:26 ب.ظ

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گنبد کاووس، مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و تجلیل از کارکنان منتخب دانشگاه گنبد کاووس، صبح روز دوشنبه 4 شهریورماه 1398 در تالار شهید مطهری دانشگاه با حضور کارکنان و مسئولین دانشگاه برگزار شد.

دکتر ابوالفضل طهماسبی رئیس دانشگاه گنبد کاووس،ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، با تبریک روز کارمند به کلیه همکارن، انجام صحیح امور را وظیفه همه دانشگاهیان اعم از اعضای هیات علمی و کارمندان دانستند. ایشان فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه گنبدکاووس را در راستای رشد و توسعه دانشگاه دانستند و بیان داشتند کلیه کارکنان و مدیران دانشگاه در این زمینه به یک اندازه نقش‌آفرینی کرده‌اند. ایشان با اشاره به وضعیت خاص اقتصادی کشور،  صرفه‌جویی در مصارف و هزینه‌های جاری دانشگاه و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم کارها توسط کارکنان و مسئولین دانشگاه را رمز موفقیت و پیشرفت این دانشگاه در سال‌های اخیر عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد که با مجاهدت و تلاش خانواده بزرگ دانشگاه گنبد کاووس بتوانیم به اهداف و چشم‌اندازهای مدنظر این دانشگاه دست پیدا کنیم.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رجبی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گنبدکاووس نیز در این دیدار یاد و خاطره شهیدان دولت را گرامی داشت و قرین شدن این روز با روز مباهله را به فال نیک گرفت و  تلاش خالصانه کلیه کارکنان ومدیران را در جهت بهبود وضعیت دانشگاه ضرروری دانستند.در ادامه مراسم سرکار خانم مهندس مصطفی لو مدیر اداری دانشگاه نیز به ایراد سخنرانی پرداختند .

در پایان مراسم نیز به 5 تن از همکاران که به عنوان کارمند نمونه حوزه های مختلف انتخاب شده بود دانشگاه هدایایی تقدیم گردید.
1.  جناب آقای  منصور خرمالی ( حوزه اداری و مالی)
2.  جناب آقای  ناصر محمودنیا ( حوزه آموزشی و پژوهشی)
3.  جناب آقای یحیی بای ( حوزه دانشجویی و فرهنگی)
4.  جناب آقای  مهدی علی بگلی ( حوزه حراست)
5.  سرکار خانم ناهید صفایی ( حوزه اداری و مالی)