مراسم روز دانشجو در دانشگاه گنبدکاووس

تاریخ ثبت: 1398/09/14 - 01:33 ب.ظ

مراسم بزرگداشت روز دانشجو (16 آذر) با حضور دانشجویان، اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گنبدکاووس مراسم بزرگداشت روز دانشجو (16 آذر) با حضور  دانشجویان، اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر طهماسبی ریاست دانشگاه، ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) و روز دانشجو، این روز را نماد آزادی خواهی و استکبار ستیزی برشمردند و به دانشجویان خاطرنشان کردند که تلاش و جدیت در کسب دانش بهترین راه خدمت به کشور است.
در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین رجبی، نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاه گنبدکاووس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آگاه دانشجو که جان خود را با ایستادگی در برابر استبداد و استکبار فدا کردند، پیروی از راه راستین شهیدان را به دانشجویان توصیه کردند.
در بخشی از مراسم بیانیه مشترک تشکلهای بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی و شورای صنفی دانشگاه قرائت شد. این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانشجو، بر  استفاده از توانایی های داخلی برای حل مشکلات تاکید کرد.
در ادامه پس از پخش کلیپ دستاوردهای دانشگاه در سال گذشته، گروه های هنری دانشجویان و هنرمندان مهمان به اجرای برنامه های هنری پرداختند. مراسم با اهدای جوایز و قدردانی از مقام آوران المپیاد دانشگاه به پایان رسید.