برگزاری مراسمی به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) و روز دانشجو

تاریخ ثبت: 1398/09/17 - 01:39 ب.ظ

به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) و روز دانشجو ، مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مازندرانی، مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گلستان، 16 آذرماه 1398 با حضور جمعی از مسئولین و مدیران، اساتید، کارمندان و دانشجویان ، در محل سالن آمفی تئاتر شهید مطهری دانشگاه برگزار گردید.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گنبدکاووس؛ به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) و روز دانشجو، مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مازندرانی، مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گلستان، 16 آذرماه 1398 با حضور جمعی از مسئولین و مدیران، اساتید، کارمندان و دانشجویان، در محل سالن آمفی تئاتر شهید مطهری دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای مراسم دکتر طهماسبی، ریاست دانشگاه، ضمن خیر مقدم و تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) و تبریک مجدد روز دانشجو، خاطرنشان کردند: که فلسفه و اساس روز دانشجو  که مبتنی بر استکبار ستیزی است نباید فراموش گردد و به دانشجویان توصیه نمودند که با حرکت یکپارچه در میدان های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.
در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین مازندرانی، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان در سخنانی  روز دانشجو  را  نشان دهنده حرکت آرمان خواهانه دانشجویی در مبارزه با آمریکا بر شمردند. ایشان ضمن تبیین بیانیه گام دوم انقلاب  به دانشجویان توصیه کردند که با در کنار هم قرار گرفتن علم و  دین و توانایی جوانان کاردان مومن و انقلابی، اداره بخش‌های گوناگون کشور و مسیر حل مشکلات میسرخواهد شد.