نخستین همایش ملی "رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان‌رشته‌ای"

تاریخ ثبت: 1398/11/28 - 07:26 ق.ظ

نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای با هدف معرفی جدیدترین پژوهش ها در حوزه مدیریت، مهندسی صنایع، ریاضی، حسابداری، اقتصاد و سایر رشته های مرتبط در تاریخ 28 فروردین ماه 1399 در دانشکده علوم انسانی آزادشهر- دانشگاه گنبد کاووس برگزار می گردد.

نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای با هدف معرفی جدیدترین پژوهش ها در حوزه مدیریت، مهندسی صنایع، ریاضی، حسابداری، اقتصاد و سایر رشته های مرتبط در تاریخ 28 فروردین ماه 1399 در دانشکده علوم انسانی آزادشهر- دانشگاه گنبد کاووس برگزار می گردد. با توجه به ارتباط تنگاتنگ علوم مدیریت و علوم کاربردی، مطرح نمودن تحقیقات، پژوهش ها و مطالعات پژوهشگران در این عرصه می تواند گامی بزرگ در حوزه مدیریت باشد. این همایش با حمایت معنوی ISC، CIVILICA، دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه گلستان، دانشگاه بجنورد و دانشگاه آزاد علی آباد کتول و صدا و سیمای استان گلستان و با حمایت مادی شرکت صباح و شرکت معادن زغالسنگ شرق برگزار می شود. امیدواریم این همایش بتواند این فرصت را برای شما فراهم سازد تا بتوانید آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی خود را مطرح نمایید.

 

اهداف برگزاری همایش:

بررسی چالش های رشته مدیریت در حوزه مطالعات میان رشته ای وکاربردی
ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهاي نوین پژوهشي بين انديشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در رشته مدیریت با علوم مرتبط بین رشته ای
زمينه سازي در جهت تشويق و ترغيب سازمانها؛ مدیران و کارآفرینان به استفاده از رویکردهای نوین مدیریتی
بررسی اندیشه ها و رویکرد های جدید در قالب محور های کنفرانس

   وب سایت همایش: http://conf.gonbad.ac.ir/manag1399