اطلاعیه گذراندن دروس معارف ویژه تعطیلات اضطراری دانشگاه

تاریخ ثبت: 1398/12/13 - 09:05 ق.ظ

تصمیم اتخاذ شده توسط معاونت محترم آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به منظور جبران جلسات درسی لغو شده گروه معارف دانشگاه های کشور در این تعطیلات با استفاده از آموزش های مجازی از طریق سامانه آموزش مجازی

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی میرساند، بنا به ضرورت ایجاد شده در تعطیلی اضطراری دانشگاه های کشور و تصمیم اتخاذ شده توسط معاونت محترم آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به منظور جبران جلسات درسی لغو شده گروه معارف دانشگاه های کشور در این تعطیلات با استفاده از آموزش های مجازی از طریق سامانه آموزش مجازی (https://ec.nahad.ir/) اقدام به ارائه دوره های آموزشی مرتبط با درس های معارف در سامانه خود کرده است، لذا دانشجویانی که در نیمسال جاری (نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98) یک یا چندین درس مربوط به گروه معارف را اخذ کرده اند باید به شرح ذیل اقدام نمایند:

  1. مراجعه به سامانه آموزش های مجازی - https://ec.nahad.ir/
  2. ورود به داشبورد
  3. ورود به دوره جبرانی
  4. انتخاب درس یا دروس با توجه به تعداد جلسات درسی لغو شده
    • فایل دروس پیشنهادی آموزش مجازی
    • مثال: اگر دانشجویی درس اندیشه 1 را اخذ نموده و 2 جلسه حضوری آن لغو شده است، باید حداقل درسی مربوط به اندیشه 1 را انتخاب کند که 4 جلسه داشته باشد و یا دو درس انتخاب کند که مجموع آنها با هم به حداقل 4 جلسه برسد.
  5. گذراندن جلسات – آزمون نهایی – اخذ گواهینامه
  6. تحویل گواهینامه اخذ شده به استاد مربوطه آن درس.

نکات مورد توجه:

  1. مهلت: از تاریخ 11 اسفند ماه 98 لغایت 15 فرودین ماه 99
  2. انجام آموزش مجازی مذکور توسط دانشجویان علاوه بر جبران جلسات لغو شده، بخشی از 20 نمره آزمون کتبی پایان نیمسال جاری را به خود اختصاص خواهد داد که اعمال آن توسط استاد و گروه معارف مربوطه ضروری است.
  3. جهت جبران هر جلسه کلاس حضوری لغو شده، بایستی حداقل 2 جلسه از درس آموزش مجازی را بگذرانید.
  4. به ازای تعداد جلسات مازادی که توسط داشجویان گذرانده می شود، به صلاحدید مدرس مربوطه تا سقف 2 نمره به عنوان فعالیت کلاسی در نظر گرفته خواهد شد.
  5. حتما هر درس مجازی انتخاب شده را به اتمام رسانده و گواهی نامه آن را پرینت بگیرید.