اطلاعیه‌ مهم دانشگاه گنبدکاووس در خصوص نحوه حضور و فعالیت کارکنان

تاریخ ثبت: 1399/01/14 - 06:00 ب.ظ

روابط عمومی دانشگاه گنبدکاووس در اطلاعیه‌ای، نحوه حضور و فعالیت کارکنان را از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

اطلاعیه مهم
همکاران محترم دانشگاه گنبد گنبد کاووس

با عرض تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و بهروزی برای همکاران عزیز و خانواده محترم آنان ، در راستای اجرای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغیه های وزارت عتف ، جهت رعایت توصیه های بهداشتی و برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال، جهت سلامتی و رفاه حال همکاران محترم وخانواده آنان و از طرفی انجام مسئولیت سازمانی و تداوم خدمت رسانی، رعایت موارد ذیل در زمان شروع به کار بعد از تعطیلات نوروزی ضروری است:

۱-  انجام امور دانشگاه عمدتا به صورت دورکاری و با حداکثر یک سوم ظرفیت نیروی انسانی خواهد بود و در این راستا تشخیص حضور فیزیکی کارکنان محترم و یا انجام امور به صورت دورکاری با مدیران واحدها می باشد. در صورت تصمیم مدیران بر انجام امور به صورت دورکاری، مرخصی برای کارکنان لحاظ نخواهد شد.
۲_  همکارانی که به تشخیص مدیر مربوطه نیاز به حضور فیزیکی در دانشگاه ندارند می بایست در طول ساعت اداری در منزل کارها را از طریق اتوماسیون و به موقع انجام دهند و تاخیر در زمان انجام کار فاقد توجیه خواهد بود.
۳_وضعیت حضور اعضای محترم هیات علمی با هماهنگی روسای دانشکده ها تعیین خواهد شد.
۴_ ساعت کاری تا اطلاع ثانوی از ۹ الی ۱۳ می باشد
۵_ از هر گونه دید و بازدید و حرکت بین اتاقها برای  تبریک سال نو اکیدا خودداری گردد.
۶_ رعایت بهداشت فردی ( شستشوی مدام دست ها با آب و صابون، حتی المقدور استفاده از ماسک، ضد عفونی سطوح میز و رایانه،......) الزامی است.
۷- رعایت بهداشت اجتماعی ( پرهیز از حضور در اماکن و محیط های شلوغ ، عدم تماس نزدیک با افراد و رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر ، برقراری تهویه هوای مناسب در اتاق).
۸_ در صورت مبتلا بودن به بیماری و یا داشتن فرد بیمار مبتلا به کرونا در منزل، موارد به اطلاع مدیر امور اداری و مدیر واحد مربوطه اعلام گردد تا از همکار جایگزین در محل کار استفاده به عمل آید.

۱۰- ورود دانشجویان به داخل دانشکده ها و آزمایشگاه ها بدون هماهنگی دانشکده ها ممنوع است.