قابل توجه کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی ( پیش نویس اساسنامه شورای صنفی کارمندان )

تاریخ ثبت: 1396/07/18 - 12:45 ب.ظ

به اطلاع کلیه کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی دانشگاه میرساند با استعانت از پروردگار متعال شورای صنفی کارکنان دانشگاه گنبدکاووس در شرف تاسیس می باشد. با عنایت به تصویب هیات محترم رییسه دانشگاه در خصوص آغاز فعالیت رسمی شورای صنفی کارکنان دانشگاه، هیات موسس اقدام به تهیه و تنظیم پیش نویس اساسنامه شورای صنفی کارکنان دانشگاه نموده است.

به اطلاع کلیه کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی دانشگاه می­رساند با استعانت از پروردگار متعال شورای صنفی کارکنان دانشگاه گنبدکاووس در شرف تاسیس می­باشد. با عنایت به تصویب هیات محترم رییسه دانشگاه در خصوص آغاز فعالیت رسمی شورای صنفی کارکنان دانشگاه، هیات موسس اقدام به تهیه و تنظیم پیش نویس اساسنامه شورای صنفی کارکنان دانشگاه نموده است.

لذا خواهشمند است پیش نویس اساسنامه را از طریق سایت دانشگاه،کانال تلگرام شورای صنفی کارکنان و انتشارات دانشگاه دریافت و به دقت مطالعه بفرمایید و نقطه نظرات خود را به صورت مکتوب به دبیر هیات موسس، سرکار خانم مصطفی لو تا تاریخ 96/7/24 ارائه نمایید.

لازم به ذکر است پیش نویس اساسنامه پس از نهایی شدن در اولین مجمع عمومی شورای صنفی کارکنان دانشگاه به رای عموم گذاشته خواهد شد تا به تصویب نهایی برسد.

دانلود پیش نویس اساسنامه شورای صنفی

ضمناً فهرست اعضای هیات موسس به شرح ذیل می­باشد:

  1. جناب آقای مهدی علی بگلی
  2. جناب آقای جواد ذبیحی
  3. جناب آقای محمدرضا جعفرزاده
  4. جناب آقای محمد ذبیحی
  5. سرکار خانم  ناهید صفایی
  6. جناب آقای سعید محمدشفیع
  7. سرکار خانم حکیمه مصطفی لو
  8. جناب آقای شمس اله کوهساریان
  9. جناب آقای منصور خرمالی